Hej på dig leverpastej! :)

Haha, vet inte riktigt om jag får skriva det här inlägget för Felicia, men jag är lite badass och gör det ändå ;)
 
Vill bara att ni underbara tjejer och killar som läser våran blogg ska veta att det inlägg (som troligtvis kommer senare idag) satt Felicia och skrev på enda fram till 02.45 igår kväll! Vart lite chockad först när jag hörde det. Hon gjorde alltså detta för att you guys ska få läsa mer! :) Jag vet att detta kapitel kommer att bli helt AWESOME för jag har fått läsa delar av det, så ni får verkligen ta att se fram emot det! ;D
 
Jag vill bara att när ni läser kapitlet som kommer idag, så ska ni tänka på att Felicia satt uppe halva natten och skrev! Det tycker jag att hon ska få bonuspoäng för! :D
 
Ha det bra!
Klara xx
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback