Saker kommer emellan hela tiden!

Jag och Klara hade planerat att lägga ut ett kapitel först i måndags sen tisdags, onsdags osv. Men vi båda har saker som kommit ivägen! Vi har något som heter tema vecka och vi musikare förbereder hela veckan inför våran stora konsert! Vi får inte vara med i år för vi är yngst men jag ska sjunga - eller som klara spela gitarr - på pausen, sälja biljetter innan konserten eller stå i kiosken! Jag ska dockumentera - alltså blogga om allt som händer och ta kort på allt! Och som ni kanske vet - tror jag - så går jag dans flera dagar i veckan och det blev ingen dans grupp i år på föreställningen så jag och min kompis tog på oss uppdraget och gjorde en koreografi på en dag! Så har övat järnet hela gårdagen och idag på den, eftersom vi ska kunna den imorgon då det är premiär på konserten! 
 
 
Så förlåt så himla mycket! Och en annan sak är att vi har inte bara en föreställning utan flera! Så hela nästa vecka är jag borta typ jag är hemma på dagarna (då jag inte har skola alltså typ på lördag) sen så när jag väl är ledig så kommer jag skriva! Klara hoppas jag kommer lägga ut sitt kapitel snart! Så bara så ni vet har vi inte övergivit er har sjukt dåligt samvete men det är så mycket - men snart går vi tillbaka till det vanliga igen! Hoppas ni förlåter oss! Ni som frågat om länkbyte eller kommentarer som just nu inte är besvarade ska svaras på och bloggar ska länkas men har inte hunnit - ska göra det när jag hinner nu ska jag tyvärr sova! 
 
 
Hoppas bilden ger lite tröst. Bara lite. Haha, den är iallafall rolig! Men den här novellen är inte så dirty nej, det är den inte jämfört med andra! Jag och Klara har faktiskt hittat en som heter sex slave och då hade One direction köpt en tjej! HAHA. Tack för era otroligt, otroligt fina kommentarer (det vet jag att Klara också vill säga) och tack för att ni stöttar oss i vad vi gör även om våran uppdatering suger, jag är helt säker på att den skulle ha varit bättre om inte veckan skulle varit som den var! Kram på er, sköt om er och god natt till er som läser det vid 22-23 tiden! Vi älskar er ni är så bäst! 
 
Puss och kram skumbanan.
 
Felicia! xx

Kommentarer
Postat av: Stella

Det gör inget tjejer! Vi orkar vänta, men längtat som sjutton tills nästa kapitel. Douis !

Svar: Åh tack Stella för din fina kommentar! Har varit väldigt stressad på sista tiden och har prioriterat alla prov eftersom skolan är viktig! Kram på dig och det är ute nu så läs det och du får se om du blir Douis eller inte om du läser mer av de kapitlena som kommer ut! Kram.
Felicia! xx
weloveoned.blogg.se

2013-04-12 @ 06:21:45
Postat av: ebba

Har ju väntat så länge :( Haha nej men ni måste ju kunna få ta det i eran takt! Hoppas att det går sjukt bra på konserten! Puss o kram! :D

Svar: Åh vad snäll det är, har varit väldigt stressad och hoppas att ni alla förstår att skolan måste gå före.. Nu är det uppe iallafall och ska vara snabb med nästa kapitel! Kram :D
Felicia! xx
weloveoned.blogg.se

2013-04-13 @ 18:23:14
Postat av: Anonym

Kapitlet måste komma ut snart!!!!
Orkar inte vänta längre... :I kram<3

Svar: Vet förlåt!!! Men nu är det uppe så ska skynda mig på kapitel sexton!!!!!! Kram :)

Felicia! xx
weloveoned.blogg.se

2013-04-14 @ 21:43:48
Postat av: Julia

Åhh pliiz skriv snart! :)

Svar: Har gjort det! Kram! :DFelicia! xx
weloveoned.blogg.se

2013-04-17 @ 20:34:32
Postat av: Maryan Xuz

kan vi göra länbyte? :)

Svar: Skulle vi kunna göra! Hör av mig när vi kan göra ett tänkte göra några länkbytet snart tack för att du frågade och vilken fin blogg du har! :D
Felicia! xx
weloveoned.blogg.se

2013-04-18 @ 15:38:19
URL: http://onednovelll.webblogg.se
Postat av: Emma

Nej men allvarligt, nu tänker jag inte vänta längre på att ett nytt kapitel som aldrig kommer upp. Novellen är bra, riktigt bra. Men uppdateringen förstör allt. Detta var nog sista gången jag kikade in här, hejdå och kram från en besviken läsare.

Svar: NEJ EMMA! DON'T LEAVE US! Förlåt, men vi tycker om dig och vill att du stannar här. Det är uppe nu och dom här senaste veckorna har varit väldigt jobbiga för mig och har inte skrivit någonting - har varit väldigt väldigt stressad! Förlåt igen och jag hoppas du inte har stuckit som du skrivit, alla ni måste vara besvikna. Kram.
Felicia! xx
weloveoned.blogg.se

2013-04-19 @ 22:37:52
Postat av: Johanna

snälla, lägg ut ett kapitel idag. Orkar inte vänta mer
kramis

Svar: förlåt för väntan men det är här nu och kapitel sexton hoppas jag kommer ut snart! hoppas du gillar det! Kram! :D
weloveoned.blogg.se

2013-04-20 @ 18:45:42
Postat av: besviken

Tyvärr kan det nog vara sista gången jag kollar in här! Uppdateringen som har varit dålig gör så man måste läsa om för att komma ihåg. Tyvärr men jag orkar inte vänta mer nu.

Svar: Nej, säg inte så! :( Jag vet den är extremt dålig men har varit väldigt stressad över allt har haft jätte många prov och nu den kommande veckan har jag tre prov på raken! Måste prioritera skolan och dansen men bloggen är i tredje hand så snälla var inte besviken och kom tillbaks till oss :(

Kram felicia xx
weloveoned.blogg.se

2013-04-21 @ 10:56:13
Postat av: sara

men hallå jag behöver nästa kap snälla lägg ut det snart den e skit bra ...... zayn passar med D mer än alla

Svar: Haha hej Sara eller ska jag säga Rahma? Varför har du samma mejl adress som kommentaren innan? Förlåt jag är ganska förvirrad, tack för din kommentar! Du får se vilken kille det blir om du fortsätter läsa våran blogg! Kapitlet är ute så lässsssssss
Felicia! xx
weloveoned.blogg.se

2013-04-22 @ 23:26:05
Postat av: rahmah

jag behöver en novell snälllla lägg utttttttttttttttttttttttttt den snart jag kan inte leva !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Svar: jag har gjort deeeeeeeeeeettttttttttttttttttttt så hoppas du gillar det och kommenterar där också!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Felicia! xx
weloveoned.blogg.se

2013-04-24 @ 11:22:00
Postat av: Lise

Till Besviken!

Det roliga med dig är att du säkert tittar in här varje dag trots att du säger att du inte ska läsa. Du gör det för att du tycker om novellen och kan inte sluta läsa. Så skippa skitsnacket och kom med positiva kommentarer istället. Jag kan lova dig att ett nytt kapitel inte kommer ut fortare för att du gnäller.

Till Felicia och Klara. Jättebra novell, verkligen jättebra! Ta den tid ni behöver. Vet själv att man inte har tid ibland.

Svar: Åh vilken fin kommentar det här är! Tack så hemskt mycket Lise! Hoppas det du skrivit verkligen stämmer om henne och dom andra som inte orkat vänta för jag hoppas ni gillar den så mycket som ni skriver att ni gör!


Till dig Lise, tack för din hemskt fina kommentar! Läs kapitlet och jag hoppas innerligt att du kommer läsa det och gilla det.
Ibland är det verkligen mycket som kommer emellan och skolan går före bloggen och andra aktiviteter så.. tack återigen och kram på dig!


Felicia! xx
weloveoned.blogg.se

2013-04-24 @ 17:40:35
URL: http://thisoneforyou.blogg.se/
Postat av: Viktoria maliszewska

KAN NI LÄGGA UPP EN NY KAPITEL?!?!

Svar: JA!!! HAR GJORT DET KAPITEL SEXTON HOPPAS JAG KOMMER SNART
weloveoned.blogg.se

2013-04-26 @ 14:24:25
Postat av: Anonym

Snälla lägg ut så fort som möjligt :D <3 Älskar verkligen eran novell, kan ni snäääällaaaa ge en ledtråd för vilken kille de blir?! ;) Så himla nyfiken hehe c: Hoppas verkligen ett kapitel kommer snart c;

Svar: Har lagt ut det nu! Förlåt för den långa väntan är sååååååå ledsen! Du är så gullig vi gillar dig som läsare! Haha tyvärr ingen ledtråd för din del, inte till någon! Det är bara jag och Klara som vet det och den killen kommer det bli eftersom dom är perfekta! Följ bloggen och du får reda på det! Ska skynda mig med del sexton har tre prov på raken though så måste plugga på dom! :D
Felicia! xx
weloveoned.blogg.se

2013-04-30 @ 13:06:18
Postat av: Johanna

Kan ni uppdatera om när ni tror ett nytt kapitel kommer så att man vet hur läget är liksom? Vill så gärna läsa mer! :)

Svar: Oj, hej på dig Johanna! :) Fin blogg haha! Det är ute nu och nästa kapitel - kapitel 16 - kommer ut snart så fort jag hunnit skriva klart det. Har nämligen börjat på det! Ska skynda mig har tre prov i raken dock så kommer måsta plugga väldigt mycket på det! Kram och tack för ditt stöd Johanna! :D

Felicia! xx
weloveoned.blogg.se

2013-04-30 @ 22:05:18
URL: http://www.johannabacknas.blogg.se
Postat av: Anonym

Buhu ett tiiiiill kapitel snälla

Svar: har skrivit det nu!!!!!!! Förlåt för den långa väntan det är här! Läs det, kram på dig och ha en rolig kväll!

Felicia! xx
weloveoned.blogg.se

2013-05-02 @ 18:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback