Länkbyte!

Nu ska jag skriva ett inlägg om den här novellen ovanför som heter http://novellermedonedirection.blogg.se/ det är en tjej på 14 år som heter My och verkar vara en allmänt snäll och fin tjej! Hon skriver upp till 1 eller två kapitel varannan dag och hennes nuvarande novell heter EN VÄG ELLER EN ANNAN (hahahaha) *harkling* förlåt den heter One way or another och handlingen är här! ↓
 
17 åriga Elvira, med det fina blonda lockiga håret och isblåa ögon bor med sin moster Elly i England, Doncaster. Bakom det fina leendet gömmer sig en stor sorg. Som liten blev hon misshandlad och tvingades se på är hennes mamma söp ihjäl sig och sedan dess har hon haft svåra depressionsproblem men som hon nu, ett år senare tagit sig ur med hjälp ifrån sin moster och behandlingshem. Hennes pappa förvann och lämnade henne ensam med en supande mamma och sedan dess har det aldrig haft någon kontakt. Hon älskar att sjunga, när ingen hör eller ser på och en dag blir hon intagen till en sångskola som kommer att förändra hennes liv.
 
Så KLICKA KLICKA KLICKA på länken eller bilden så du får läsa hennes ljuvliga novell! Seriously dude, click.
Kapitlet kommer var ute när som helst, ska få ut det innan tolv! Jag har skrivit det men Klara rättar just nu! 
Puss och kram Sean banan. 
Felicia! xxx
 

Kommentarer
Postat av: Berättelser om One Direction

ÄLSKAR DEN BLOGGEN!!!:D

Sv: Ja, vi kan göra ett länkbyte:) men jag vet inte rikrigt vad jag ska skriva eftersom jag inte läser eran blogg men jag kommer nog på något.

Svar: Haha, vilken blogg? Din? Va? Okej nu hänger jag inte med! Roligt att du vill göra ett länkbyte! Du behöver bara skriva att vi är två tjejer som skriver novellen typ vad novellen heter och du kan ta handlingen i våran meny och klistra in i inlägget för att dina läsare ska kunna läsa handlingen till våran novell! Ta en bild på våran header osv..! Säg till när du gjort ditt så gör jag mitt! Kram.

Felicia! x
weloveoned.blogg.se

2013-04-06 @ 17:04:17
URL: http://berattelsermedonedirection.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback