En av de finaste kommentarerna jag fått.

 
Svar: Tack så sjukt mycket. Det betyder verkligen jätte mycket. Det känns som en väldigt personlig kommentar som om jag faktiskt känner personen som sitter bakom dator skärmen. Tack. Jag blir väldigt glad av sådana fina kommentarer som den här, de skiner upp mina dagar bättre än solen. Det är bara en sak som jag vill ändra på - att min trogna fina läsare ska skriva namn! Jag vill ju veta vad du heter!  
Tack så otroligt mycket, kommentaren förtjänade ett svar så alla kunde se. 
 
 
 
Felicia! xx
 
PS. Vi är två styckna som driver denna blogg. Felicia och Klara. 

Kommentarer
Postat av: Trogen läsare/ Lottie

Jag vet! Men, Jag glömde Klara. :P

Jag kan nästan säga att jag känner dig därför av alla kommentarer du skriver efter varje novell och att du brukar skriva lite om ditt privatliv efteråt allt. :)

Svar: Hon är en viktig del Lottie (otroligt fint namn!!!)




Haha woah, skriver jag verkligen så mycket om mitt privatliv? Det tänker jag inte ens på! Vad roligt jag vill inte vara den mystiska bloggaren utan snarare den som ni på något konstigt och flummigt sätt känner! :D Du är sjukt gullig, Lottie. Tack!




Kram Felicia! xx
weloveoned.blogg.se

2013-07-12 @ 11:55:55
Postat av: Stella

Fööööörlåt Klara!!!!!!!!!!!!!!!!! Du får 148399 Horan-hugs som förlåt!

Svar: Det gööör inget Stella! Och alla förtjänar så många Horan-hugs! xx

Klara xx
weloveoned.blogg.se

2013-07-12 @ 23:54:37
Postat av: Lottie/ Brukar kommentera som Stella -.-

Jag vill lära känna er mer! Är det okej om jag addar er på något som skype (Snälla tro inte att jag är en peddofil) :)

Svar: Haha kanske det! Vill inte säga den här inte för att jag tror att mina läsare är en grupp peddofiler utanför att jag inte vill lägga ut sådana saker så att alla kan se, inte ännu isåfall! Men om jag får veta din kik eller något så kanske! :D

Felicia! xx
weloveoned.blogg.se

2013-07-12 @ 23:58:27
Postat av: Olivia

Hur långt är det kvar till nästa kapitel? ni är sååå bra!!

Svar: Berättar när kapitlet är klart varför det dröjt så mycket! Kram på dig Olivia och tack så mycket! Du äger du också.

Felicia!xx
weloveoned.blogg.se

2013-07-18 @ 11:46:52
Postat av: Anonym

Hej! Jag såg att du kommenterade på bieb.blogg.se och jag tänkte bara be dig om en liten liten sak. Som du kanske vet är Julia (Biebs författare) i Spanien just nu och jag tänkte att vi borde visa våran uppskattning till henne. Så, jag äger en instagram tillägnad Bieb @withyouimbetter och jag har lagt upp en bild där alla kan skriva någonting till Julia som hon kommer se när hon kommer hem. Man kan skriva varför man började läsa, vad man tycker om novellen, bloggen, henne som författare eller praktiskt taget vad som helst som kan få henne glad och då skulle det vara jätteroligt om så många som möjligt var med på det, om du förstår? Så om du vill vara med på det här, kommentera den näst senaste bilden på @withyouimbetter på instagram, tack! :)

Svar: Åh vilken bra idé! Tror jag följer ditt konto om inte så ska jag börja göra det direkt! Hon är ju ägaren till den bästa bloggen så självklart så kommer jag kommentera! :D
Felicia! xx
weloveoned.blogg.se

2013-07-27 @ 13:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback