FÖRLÅT

Förlåt! Jobbar just nu på kapitlet! Jag är jätte ledsen att allt har blivit försenat i flera dagar nu! Men jag sparar på något jätte konstigt sätt så att det blir låst och sen när jag öppnar det igen så är allt jag skrivit från tidigare borta :(

Det kommer ikväll, alltså ganska sent eller så kanske jag hinner göra innan dansen! + att vi har jätte mycket läxor och sånt...jag försöker och hoppas ni blir nöjda med det här kapitlet! :D 
 
Vi hade också ensemble konert igår också! Om ni inte vet vad ensemble är för något är det när man spelar låtar.. i en grupp...haha! Nä, men någon har bas, någon sjunger, någon spelar trummor osv.. OCH eftersom vi två  - Klara och Jag - går i musikklass så vill vi och måste gå! :D

Felicia
 

Kommentarer
Postat av: Lexie

Ok, hoppas du hinner ladda upp ikväll, novellen är jätte bra!

Svar: Tack så mycket, nu har jag jätte mycket skuldkänslor och bajs!
weloveoned.blogg.se

2012-11-28 @ 21:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback