Länkbyte!

Hej du! Ännu ett länkbyte ska jag skriva nu! Den här novell bloggen heter ↑ http://allweneedisoned.blogg.se/ och har jag gjort ett länkbyte med förut! Tjejen som skriver den är 15 år och heter Nathalie, hon är jätte snäll och jag tyckte att jag bara var tvungen att skriva om den igen! För att tipsa er om andra bra noveller att läsa!
Hennes novell heter You Are Beautiful To Me och handlar om två tvilling systrar vid namn Tiana och Tiffany - Tiff är hennes smeknamn - och på vilket sätt dom får träffa killarna vill jag att du tar reda på själv genom att KLICKA KLICKA KLICKA på bilden eller länken! :D 
 
Läste nämligen den här novellen förut och väntade varje dag på ett nytt kapitel! Men nu har jag så mycket att göra så när jag väl läser så är det vanliga böcker eller andra novell bloggar jag läst sen länge sedan. Ångrar verkligen att när jag hittade den här novell bloggen efter ett tag igen så hade jag hamnat jätte mycket efter i kapitlena! :( Ska verkligen sätta mig någon dag och läsa igenom alla era egna novell bloggar och som jag sa så ska jag läsa den här igen och det borde ni också! För början av den här var jätte bra, iallafall det jag läste! Och då kan ju inte resten vara dåligt heller! Harry och killarna är så gulliga i novellen! :D (ljuger inte om det här).

Förlåt, har varit i kittelfjäll så har varit utan internet så har inte kunnat uppdaterat. Jag kom hem i Måndags, så nu har jag internet! Haha! Nu har jag lov så har varit med kompisar och skrivit lite och kapitlet är snart färdigt, det kommer komma upp imorgon! Det ska jag se till att det gör, för nu har ni väntat länge nog! Så håll ut, hoppas ni inte blir besvikna av kapitlet bara... '
 
 
Kram!
Felicia! xx

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det går inte att bli besviken då ni skriver så grymt bra!:))

Svar: Åh tack Johanna! Du är så himla snäll, det här gjorde min dag! :D <3Felicia! x
weloveoned.blogg.se

2013-04-04 @ 17:38:33
Postat av: one direction novell

klart vi ska slå till med ett länkbyte! hahaha ;)

Jag heter My! Jag kom hem nyss så såg din kommentar nu! jag gör sååå gärna länkbyten med er, självklart i menyn och i ett inlägg! säg till när ni gjort mig så gör jag er! kram :D <3

Svar: Vad roligt haha! :D Fint namn! Ska lägga ut kapitlet sen skriver jag ett inlägg om dig! Kram!
Felicia! x
weloveoned.blogg.se

2013-04-04 @ 17:57:05
URL: http://novellermedonedirection.blogg.se
Postat av: Wilma

Åh, har verkligen längtat! Kommer gå in här hela dan, ni är grymt duktiga på att skriva! xx

Svar: Tack så hemskt, hemskt, hemskt mycket! Du anar inte hur mycket det verkligen glädjer att få såna här kommentarer! <3 Som Felicia skrev så kommer mer upp imorgon, ska peppa henne att skriva skriva skriva så kapitlet kommer upp någon gång! Hoppas ni tycker det är bra! :D

Klara xx
weloveoned.blogg.se

2013-04-04 @ 22:18:49
Postat av: Nathalie

Wow tack för det ni skrev om min novell :) Det värmer verkligen att få läsa såna fina saker. Verkligen tusen tack! xx

Svar: Varsågod! Du skrev så fint om våran, du är verkligen jätte snäll! Tack själv, Nathalie! Felicia! xx
weloveoned.blogg.se

2013-04-04 @ 23:37:16
URL: http://allweneedisoned.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback