Klara + ansvar = ingen uppdatering

Hejsan svejsan lingonkorv!
Jag heter Klara och äger 50% av den här bloggen. Kände mig rätt viktig när jag sa det där.
 
Som vi alla vet så har den andra ägaren Felicia varit borta en lång tid utan internet och vet ni vad, jag har så mycket skuldkänslor. För jag har suttit här hemma och visst, jag har varit med kompisar och badat och solat och gjort sommaraktiviteter (som att kolla på llamor men vi kanske inte ska gå in på detaljer). Saken är den att jag har funderat på att skriva något litet kort inlägg att ge er läsare medan Felicia har varit borta, men jag har aldrig kommit till skott. Jag är för lat och en dålig människa.
 
Så jag mår bara dåligt över att jag inte har försökt. Jag hoppas att ni kan förlåta mig litegrann, även fast det är Felicia och inte jag som förtjänar så bra läsare!
 
Ha ett fortsatt trevligt sommarlov och njut av de kommande uppdateringar (som jag lovar kommer bli superbra!!!)
 
 
/Klara xx
 
True story:
 
 

Kommentarer
Postat av: Stella

Jag väntar som alltid :) Lämnar er inte i första taget när ni skriver en sån himlans bra novell.

Svar: Men gud, jag älskar alla er som stannar kvar trots kass uppdatering! Tack så hemskt mycket!!
Klara xx
weloveoned.blogg.se

2013-07-31 @ 21:41:23
Postat av: Ebba

Har längtat sjukt länge nu men all tid är värt att vänta på eran novell

Svar: Tack så otroligt mycket för att du har väntat! Och jag vet att det har gått sjukt lång tid sen senaste gången, men vi jobbar verkligen på det!
Klara xx
weloveoned.blogg.se

2013-08-01 @ 11:59:11
Postat av: Olivia

Jag går in nästan varje dag för att se om det har kommit något nytt kapitel jag älskar verkligen eran novell ni skriver på ett så himla bra sätt! Hoppas det kommer snart men jag kan vänta länge för eran novell är så bra och jag kommer inte sluta kika in för att uppdateringen är seg för eran novell äger!

Svar: Åh gud vad gullig du är!! <3 Tack tack tack! Jag ska försöka pressa Felicia att skriva mer ;) Och tack igen för att du inte slutar läsa! Det betyder så otroligt mycket för oss!
Klara xx
weloveoned.blogg.se

2013-08-02 @ 01:45:39
Postat av: Anonym

Åhh går in så ofta här och kollar med hopp om att ni skrivit ett nytt kapitel! Ni är grymma på att skriva och jag älskar novellen! x

Svar: Det är roligt att höra! Verkligen, men det angående om att du inte hittat ett kapitel på senaste tiden är hemskt. Väldigt hemskt, men det är så mycket med kompisar och aktiviteter men som tröst kan jag bara säga att jag jobbar på det! Jag är heeelt säker på att ni alla kommer gilla det!

Tack du är grym du också och vi älskar våra läsare - det vill säga dig!
Kramis.

Felicia! xx
weloveoned.blogg.se

2013-08-13 @ 16:13:42
Postat av: Olivia

Kan verkligen inte vänta mer!! När kommer nästa? Eran novell är såååå bra att jag vill läsa den hela tiden!

Svar: Tack för din väntan och för att du finns kvar, (tack alla ni andra som också ser det här! Kapitlet är äntligen ute!
Kram.

Felicia
weloveoned.blogg.se

2013-08-18 @ 01:04:11
URL: http://theonednovell.blogspot.se
Postat av: issa

Hej, för ca 2 månader sedan så beställde ni en design av mig, men jag gjorde aldrig den för att jag har varit väldigt upptagen de senaste månaderna. Jag undrar om ni vill fortfarande beställa en design? För att nu har jag tid att ta emot designer igen.

Hör av er om ni är intresserade!

Svar: Ja, det vill vi!
weloveoned.blogg.se

2013-08-27 @ 15:26:38
Postat av: Issa

Meila mig om hur ni vill ha designen.

Svar: Har gjort det!
Felicia! xx
weloveoned.blogg.se

2013-09-02 @ 16:30:12
Postat av: manda

Jag undrar om ni kommer uppdatera snart eller om du har slutat blogga och aldrog kommer uppdatera mer?

Svar: Vi har uppdaterat yay! Vi kan inte lova att det aldrig kommer bli så här igen, men vi ska göra vårat bästa! Tack för din väntan och att du inte stack.
Kram.

Felicia
weloveoned.blogg.se

2013-09-05 @ 02:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback