Uppdateringen suger mer än vanligt, varför?

Varför har uppdateringen varit så otroligt dålig ända sedan sommarlovet? Jo, för att jag har varit i min mammas sommar stuga i över tre veckor och finns det något internet där? Blev ganska sur på henne eftersom hon vet om bloggen! Har haft jätte mycket skuldkänslor och har försökt att inte tänka på hur alla måste vara så sjukt besvikna på mig. Eftersom det är jag som borde skriva de super långa kapitlet som borde ha lagts upp för flera veckor sen. 
Sen när jag kom hem för lite mindre än en vecka sen så uppför sig min dator jätte konstigt och har försökt virus söka men programmen stängs ner hela tiden. Jätte konstigt. 
 
 
Ville bara säga att jag har mått värsta dåligt över det här och att när jag skulle sätta mig och skriva direkt när jag kom hem så stängdes min dator av sig hela tiden och de sidorna jag skrivit hade farit bort. Hoppas ni inte hatar mig! Eftersom allt är mitt fel men jag är inte myndig än - och längtar inte tills jag är det - och kan därför inte bestämma om jag vill vara i en sommar stuga i tre veckor eller inte. Kapitlet kommer upp så snart som möjligt men om inte det så skyller jag på min dator. Men jag ska skriva, det ska jag. Klaras kapitel är tydligen klart som är det efter mitt så då får ni kanske två kapitel snart - eller det hoppas jag!
 
 
Älskar den här bilden. 
 
Felicia
 

Kommentarer
Postat av: Trogen läsare

Jag kommer vara kvar hela tiden Felicia, För din blogg och din novell är värt att vänta för.

Svar: TACK. Tack så otroligt mycket, det här betyder jätte mycket för mig och Klara.
Felicia xx
weloveoned.blogg.se

2013-07-11 @ 13:11:06
Postat av: Julia

Yeey! :D Kärlek till er för att ni ens lägger ner tid på att skriva!

Svar: Eller hur? Hoppas du finns kvar hos oss även fast vi inte förtjänar någon av er! Puss, du äger.
Felicia
weloveoned.blogg.se

2013-08-21 @ 21:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback