Ny design!

 
 
Det här ↑ är våran nya design som ni kan se! Visst är den snygg? I love it! 
Om ni vet hur man skriver en beskrivning om bloggen här, ← på sidan så skriv gärna det i en kommentar! :D
Skulle verkligen uppskatta det! Kommentera vad ni tycker eller om ni är intresserade av att göra ett länkbyte! :)
 
 
Det senaste inlägget är under ↓ det här, det heter Bad thoughts om du inte har läst det! Släng gärna in n kommentar om vad ni tyckte om kapitlet, det skulle helt klart göra min dag för har inte fått några många... :D 
 
Klara ska skriva kommande kapitel, kommentera gärna vad ni vill ska hända så vi får lite fler idéer! Det skulle vi uppskatta jätte mycket, verkligen! :D Hennes kapitel kommer nog vara klart någon gång i helgen eller senare, har ingen aning, för hon skriver väl också ganska långa som jag! 
 
 
Felicia! x
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: JDBStories

Fin blogg! Jag har en nystartad novell om Justin Bieber. Första kapitlet är ute nu! Titta gärna in och säg vad du tycker :)

Svar: Tack, detsamma! Det ska jag absolut göra!!! haha, är du intresserad av länkbyte så skulle vi gärna vilja göra ett! :D

Felicia! x
weloveoned.blogg.se

2013-02-09 @ 23:19:51
URL: http://jdbstories.webblogg.se
Postat av: Johanna

när kommer nästa kapitel??:(

Svar: Förlåt, vi båda har haft jätte mycket saker att göra! Idag!<3
Felicia! x
weloveoned.blogg.se

2013-02-16 @ 15:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback