Länkbyte (IGEN)

Hej IGEN, ännu ett länkbyte, haha! Tre styckna på en kväll! Vi kämpar verkligen för fler underbara läsare som ni!
Iallafall så är  det här en blogg som jag har läst väldigt länge! Det handlar om Tiana och hennes syster Tiff (any)! Den är jätte bra! Läs den nu det är bara att klicka på bilden och sen böja läsa :D 
 
Förlåt Klara och jag Skypar förfullt för att kunna planera inför det fjäde kapitlet! Det håller på att skriva av Klara på andra sidan datorn! Det kommer nog bli jätte bra! Hon är klar snart, hoppas jag och tror jag! Det vart väldigt mycket andra inlägg än kapitel! Det kommer inte bli så igen! Bara nu när vi försöker starta igång bloggen lite! 
 
We love you guys! Keep on reading, haha :D
Ska åka och dansa nu! Wehå.
Felicia

Kommentarer
Postat av: Anonym

Länka mig och säg till så gör jag samma sak:)

Svar: Fixar det!:D
weloveoned.blogg.se

2012-11-16 @ 21:05:16
URL: http://mystoorie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback