NI ÄR ÄLSKADE AV OSS...

Det finns inte en enda kommentar som inte handlar om att någon länkat våran novell på deras blogg, förutom Julia som tyckte jag gjorde jätte fina collage! Du är awesome girl!
 
Okej back to business, jag vet att det är så att man liksom inte orkar skriva en kommentar och söker upp en ny blogg att läsa för att sen göra samma sak om och om igen.. Men jag har faktiskt slutat att göra så - nästan - för att jag vet att alla tycker det är roligt att få en ny kommentar! Där det står att det var bra eller fint skrivet! Det är verkligen mycket roligare och skriva ! Även om det är roligt och skriva nu så får jag värsta kicken och vill skriva ännu mer! Och vid den här tiden när det typ gått typ 3 timmar, sen jag la upp det nya kapitlet.. och jag just nu har 91 unika besökare!!!!!! ( FANGIRLING-ÄVEN-FAST-VI-HADE-FLER-IGÅR-HAHA ) Så skulle det vara kul om någon av er skulle vilja ägna några sekunder för att skriva någonting ♥
 
 
Zayn is a sexy beast, haha<3 
 
Förlåt om ni tycker jag är värsta konstig och fjollig som ba: Kommentera nu godingar! 
Men ja, ni äger fett för att ni är fett coola och nästan lika sexiga - HAHA - som Zayn där uppe. Det är omöjligt att vara, det är bara han som har övernaturliga krafter. HAHA ♥

Hoppas ni gillade Kapitel sex som är under länkbytet under ↓
Ni är älskade.
KRAMIZ FROM FELIZ OCH KLARIZ JAU.
 
Förresten så jobbar Klara på kapitlet sjuuuuu, är as taggad på det kapitlet! Ni får se vad som händer! :D

Kommentarer
Postat av: Myybieberstoory

Hola!
Jättebra novell! :) Fin blogg!
Sugen på ett länkbyte? Gör i både meny och inlägg om du vill det!
Kram!

Svar: Hej! Tack, såklart! :DKram!

Felicia
weloveoned.blogg.se

2012-11-20 @ 23:03:48
URL: http://www.myybieberstoory.blogg.se
Postat av: Nea

hm, bra idé. Jag som läser rätt många noveller komenterar sällan eftersom det finns så många att kommentera. I början när jag började läsa (och skriva) noveller om 1D så kommenterade jag exakt alla inlägg då jag bara läste typ 3 stycken. Fast jag kommenterade under olika namn, vet egentligen ingen bra andledning till det.

Jag har en fråga med tanke på hur du skriver, var bor du? eller rättare frågat; var kommer din dialekt från? är du skåning eller stockholmare, typ. Skulle vara roligt att veta!
hugs, Bea

Svar: Haha, jaadu! Jag är faktiskt inget av dina två gissningar, haha! Jag bor längre upp, waay up! Gissa! :D <3
Förresten jag göra samma sak som du! Men jag har bara ett namn jag använder, men Felicia är mitt riktiga namn men innan jag började skriva så skrev jag med ett "fejk" namn men den tiden är förbi nu. haha! :D våga kommentera med riktiga namnet! Jag ser t.ex att du skrivit Nea och Bea på slutet..haha :D

Kram Feliciaaaaaaaaaaaaaaa<3
weloveoned.blogg.se

2012-11-20 @ 23:04:26
Postat av: Nea

"HUGS nEA"

Svar: Kramisssss
weloveoned.blogg.se

2012-11-20 @ 23:05:10
Postat av: Alexandra - One Direction Noveller

Hej, har läst din fan fic ett tag och har äntligen börjat skriva på min egna. Vill du göra ett länkbyte ? :)

Svar: Jadå! Det funkar nog! :D
Tha Feliciaaaa
weloveoned.blogg.se

2012-11-21 @ 05:08:56
URL: http://iwantutorockme.blogg.se
Postat av: Amanda

Eftersom att jag har blivit ert egna lilla fan (hehe) så kommenterr jag här eftersom att det inte gick på kapitlet *le crey* jag tycker somsagt fortfarande att det är väldigt bra skrivet och jag diggar storyn!! Bara hon inte bli ihop med nån efter en dag.. Haha det blir lite skumt! Cos jag ser va ni försöker göra där med hennes pappas jobb.. Hm.. Jag väntar med spänning!! (Jag ville låta dramatisk) här får ni en kraaaaaaaam

Svar: Hej! Denna kommentar gjorde mig sjuuukt peppad att skriva mer! :D
Jag vill inte spoila något, så jag kan försäkra om att vi har planerat detta väldigt noggrant för att det ska bli så spännande som möjligt för er att läsa! :DKraam på dig med! <3Klaaraaaaa med K xx
weloveoned.blogg.se

2012-11-21 @ 14:37:40
URL: http://odirectionernovell.blogg.se
Postat av: Nathalie

Det gick inte att kommentera kapitel 6 (det kanske var min dator som dampade men aja) så jag lämnar en kommentar här istället! Det jag älskar med er novell är just att kapitlena är så långa och storyn känns så verklig. Det finns massa saker jag gillar med novellen men denna kommentar skulle bli väääldigt lång om jag skulle skriva allt haha xD Men ni är asbra på det ni gör och jag längtar till nästa kapitel! Kraam Nathalie :)

Svar: Tack så hemskt mycket, Nathalie! Det värmer verkligen när man läser såna här kommentarer! :D<3 Nästa kapitel kommer (förhoppningsvis) komma upp ikväll! :)
Kraam på dig <3

Klaraaaaa xx
weloveoned.blogg.se

2012-11-21 @ 18:38:44
URL: http://allweneedisoned.blogg.se
Postat av: Myybieberstoory

Du är uppe i ett inlägg nu, återgälda tjänsten och kommentera på min blogg när jag är uppe! Kramiis! <3

Svar: Gör så!<3 Kraaam Felicia och Klara<3
weloveoned.blogg.se

2012-11-21 @ 18:58:36
URL: http://www.myybieberstoory.blogg.se
Postat av: Ida&Z

sååå länken ee klar er tur! Kram!

Svar: Gör eran snart! Kram!
weloveoned.blogg.se

2012-11-21 @ 20:13:37
URL: http://onedfanfic.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback