Svar på olika frågor!

I det här inlägget kommer jag att svara på lite olika frågor som ni har ställt - typ! ↓
(Förlåt för dålig kvalla)

 
Hej på dig Amanda! Vad gulligt att du "är-vårat-egna-lilla-fan" haha! :D 
Tack vi känner oss lite osäkra ibland om vi har eller skriver bra, så det är verkligen kul att höra att du/ni tycker om det! Det här med hennes pappas jobb kanske ni flesta tror att ni har figuerat ut! Men tänk om ni har fel? Det får ni se ikväll eller imorgon! Det är Klaras tur att skriva kapitel och det där att hon kommer bli ihop med någon efter en dag kommer inte hända. Det är så dåligt när man gör så och om vi tar det ur Diamonds perspektiv så skulle hon inte lita på någon! JAG LOVAR DET KOMMER INGE HÄNDA! Du är jätte söt Amanda! Kram till dig  med! ♥
 
Felicia & Klara ♥
 
 
Hej på dig Nea eller Bea? Haha :D 
När jag skrev inlägget om att man aldrig "orkar" kommenterar så fick jag det här ↑ som ett "litet-svar" vilket var jätte kul och gulligt av henne! Jo som svar säger jag så här: 
 
Jag gjorde också så, ända tills jag och Klara startade den här bloggen! Men jag hade ett speciellt namn som jag använde hela tiden och nu när jag tänker på det så fattar jag inte att jag gjorde det! Man vil väll inte att sina kompisar ska kolla på någon novell blogg och ba: Haha! Felicia är det du som har skrivit den här? Men hur ofta skulle det hända? haha. Fattar egentligen inte hur jag själv tänkte! Men våga kommentera med eget namn och KOMMENTERA, det orkar ni tror jag... Hur är det med konditionen? Haha, skämta bara! <3
 
Nea eller Bea - haha - frågade också vilken dialekt vi har och vars vi kommer ifrån? :D
Jo, vi kommer från....dum,dum,dum! Gissa! Haha, vi kommer inte från typ stockholm eller skåne! Vi kommer lite längre upp ifrån! Våga gissa! OCH jag har en motfråga till det, till alla! Syns det i hur vi skriver att vi har en annan dialekt? Det har jag själv aldrig tänkt på men gör de, det? Det skulle vara jätte kul att veta haha! :D 
 
Tack Nathalie! Det känns jätte kul att få veta att vi skriver bra! Men som Amanda skrev innan också så gick det inte att kommentera på kapitel 6! Whuuut? Asså jag har iiiingen som helst aning hur det gick till men om ni vill skriva en kommentar till oss om kapitel 6 så skriv det på senaste inlägget! Vet inte vad jag gjorde för fel, men det ska inte hända igen haha! :D 
 
TACK återigen för kommentarerna! Det värmer och om ni inte har kommenterat gör det! Om ni annars vill göra länkbyte gör samma sak! tryck på kommentera och skriv i den lilla rutan haha! :D 
 
Klara skriver för fullt på pågående kapitel! Nu ska jag skypa med Klara som typ har ringt mig i två minuter nu! Haha :D
Hon försöker visa mig någon ny låt som inte finns på spotify från youtube via skype och jag vill lyssna själv haha, vi är normala! Hoppas ni har en fortsatt fin kväll!
 
Puss och kram seanbanan<3
 
Felicia!
 
 

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hej! Jag tänkte på den där frågan du ställde om hur man kan se att ni har en annan dialekt och då kom jag på en sak! Något som jag har tänkt på är att när ni skriver vart någonting är eller liknande så skulle man där jag kommer ifrån skriva t.ex Var kommer ni ifrån? men jag har märkt att ni istället skriver ''vars'' t.ex Vars kommer ni ifrån? Haha inte för att jag tycker det är dåligt på något sätt men jag tycker det är lite intressant att man kan skriva olika beroende på vart man kommer ifrån :) Så då blir man ju nyfiken på vart ni kommer ifrån men jag vågar inte gissa för jag har ingen aning haha xD Oj vad långt det blev nu men jag hoppas ni förstår vad jag menar i alla fall! Kram kram

Svar: Verkligen?Haha, gud vad kul! Jo våga gissa! Det kan bli rätt det kan bli helt fel! haha! :D HAHA, jag som trodde att vi inte hade någon speciell dialekt och vi inte ingick i något speciellt dialekt sekte!
Felicia!<3
weloveoned.blogg.se

2012-11-22 @ 22:01:43
URL: http://allweneedisoned.blogg.se
Postat av: Kajsa

Märkte också att ni skrev "vars" och det säger man ju inte i Skåne i alla fall ;) Men min släkt bor i Dalarna så ni kommer kanske därifrån? ;)

Svar: Haha, det här är så kul! :D Jag märker inte ens att jag säger så! Haha, men nepp! Inte Dalarna, tyvärr jag bor längre upp! hehe :D Gissa vidare!

Kraaamm Felicia<3
weloveoned.blogg.se

2012-11-26 @ 22:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback