Vi är så ledsna!

Asså jag är så otroligt, otroligt, otroligt, otroligt, otroligt ledsen! Asså jag fattar inte hur dom jag kan vara asså jag tror allvarligt att jag har fått någon infektion i min hjärna eller att typ en fågel håller på att födas i min mage! <---- det där var min bort förklaring för att jag är en sån jävla (ursäkta ordspråket) douchebag! Asså jag - vi - har världens bästa läsare och medans jag har varit helt jävla korkad och (otroligt) stressad så har ni kommenterat och varit hur gulliga som helst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Asså Bea & Emily har till och med gjort ett länkbyte med oss och vi har inte svarat eller gjort något tillbaks! Asså jag typ sitter här och gråter, I'm telling you jag är inte sån som får skuldkänslor ofta! Speciellt inte över dom som jag inte känner men herregud, min mage kommer sprängas av skuldkänslor jag känner mig som ett monster! Jag har ett kapitel klart från ganska längesen... har en bortförklaring till det hela som ni kanske skulle vilja höra? Om ni vill göra det, kommentera! Ehhhhh, jag ska bara läsa igenom kapitlet och sen så börjar vi att skriva här igen! Jag lovar. Det här kommer aldrig hända igen! 
 
 
Zayn är så snygg, I'm sorry, jag var tvungen<3 
 
Felicia SOM ÄR SÅ LEDSEN SÅ ATT HON KOMMER FÅ DAMP PÅ SIG SJÄLV I FLERA DAGAR OCH INTE LÅTA SIG SJÄLV ÄTA PRINGLES-WANNABECHIPS-SOM-HETER-SOLOS ELLER SJUNGA, OKEJ DET SISTA KOMMER DEFINITIVT INTE ATT GÅ. 

Kommentarer
Postat av: Parisa

Såklart jag kommer ihåg er! :D Jag gör gärna det där länkbytet ;) xx

PS: Tack detsamma! :D

Svar: Vad bra!<3
weloveoned.blogg.se

2013-01-19 @ 22:06:34
URL: http://onecutedirection.blogg.se
Postat av: Parisa

Sådär ja! Då var jag klar <3 :) xx

Svar: HAr slängt in en kommentar på din blogg, ska lägga upp länkbytet snart!<3
Felicia
weloveoned.blogg.se

2013-01-19 @ 23:14:20
URL: http://onecutedirection.blogg.se
Postat av: FlizanLizan

sv: tack så mkt :D

Svar: You're welcome, love<3Felicia, haha :D
weloveoned.blogg.se

2013-01-20 @ 10:47:50
URL: http://flizanlizan.blogg.se
Postat av: JULIA

hej hej, såg kommentaren och det gör inget! jag fick reda på hur man gjorde såna där collage i alla fall! :)

Svar: Vad bra, har tänkt göra ett ändå! :DKram på dig! <3
weloveoned.blogg.se

2013-01-20 @ 15:11:15
URL: http://myonedirectionovel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback